SalesAutopilot rendszerépítés

Az alapoktól kezdve a komplex rendszerekig minden típusú feladatban segítünk

Ha van terved, megvalósítjuk.
Ha még nincs, segítenünk megtervezni.

Milyen feladatokban tudunk segíteni?

alapok

SalesAutopilot fiók alapozás – hogy okosan indulhass, ne legyen káosz

megrendelési folyamat

ajánlatkészítés, megrendelés webshop nélkül, webshop bekötés SalesAutopilot-ba, online fizetési megoldások, számlázás, visszaigazolás, kintlévőségkezelés

marketing automatizálás

hírlevelek és automatikus levelek, vevőelégedettség, piackutatás, opt-in oldalak, megrendelő űrlapok, landing oldalak, értékesítési tölcsérek

adminisztráció minimalizálás

automatizált ügyfélszolgálat, munkafolyamatok követése, CRM rendszer, értesítő levelek, dokumentumok

különböző szoftverek összekötése

egyedi belső folyamatok, összekötések, integrációk, követőkódok elhelyezése

kapcsolódó feladatok

megfelelő bővítmények, szoftverek kiválasztása, beüzemelése, kisebb-nagyobb grafikai munkák: űrlapok, landing page-ek, egyéb elemek arculatra szabása, bannerek készítése, oldalak felépítéséhez szükséges grafikák, stb…

Milyen módon tudunk segíteni?

Rendszerépítés

Gyorsan felépítjük, amit szeretnél, hogy minél előbb elindulhass. Ha kell, segítünk a tervezésben is.

Fióküzemeltetés

Mi elintézzük a mindennapi technikai feladatokat, kisebb nagyobb fejlesztéseket, hogy Te foglalkozhass a lényeggel

Csináljuk együtt

Hogy gyorsan kész legyen, ne egyedül kelljen próbálkoznod – de lásd át az egészet, és később bármikor hozzá tudj nyúlni

Oktatás

Elmondod, hogy mit szeretnél megvalósítani, és személyreszabott videókon megmutatom Neked, amit tudnod kell hozzá.

SalesAutopilot fiók rendszerépítés és üzemeltetés

Bízd rám a fiókod kezelését, te pedig

végre foglalkozhatsz a lényeggel.

Amit át tudok venni tőled:

  • Ha szeretnéd, hogy a fiókodban ne legyen káosz

  • Ha csak a hírlevél szövegét írnád meg, a többivel nem akarsz foglalkozni

  • Ha a statisztikákból már eleged van

  • Ha a napi szintű adminisztrációt még itt sem bírod

SalesAutopilot logó

beérkeztetés

rendezvény jelentkezőinek / résztvevőinek rögzítése

kötegelt módosítások

SalesAutopilot-tal nem összekötött szoftverből származó adatok importálása

kampányok eredményeinek figyelése, trendek, összefüggések jelzése

napi/heti/havi statisztikák összeállítása, leszedése, összegzése (Te csak a végeredményt látod, pl. melyik kampány mekkora bevételt hozott, milyen forrásból jön a bevétel, stb…)

listaméretek figyelése, jelzése

visszapattanási adatok figyelése

leiratkozott/hibás e-mail cím arányok követése

javaslatok a fiók karbantartására

listák összekapcsolása

feliratkozások / leiratkozások kezelése

CRM lista kezelése

többszörös feliratkozások kezelése

hírlevélszöveg ellenőrzése, átnézése, módosítási javaslatok

hírlevél megformázása, beállítása, időzítése (szegmens vagy feltétel alapján is)

tesztelés SPAM szempontból és olvasói szempontból

termékek létrehozása, beállítása

fizetési módok létrehozása, beállítása, integrációk beállítása SA oldalról (pl.: számlázz.hu vagy bankártyás fizetési felület)

termékhez kapcsolódó űrlapok, landing page-k, levelek elkészítése

vásárlás- és újravásárlás ösztönzési rendszer karbantartás, finomítás

trendek figyelése, jelzés, ha van valami észrevétel

javaslat új szegmensekre, új levelekre

Ami sem nekem, sem Neked nem jut eszedbe, de nap mint nap felmerülnek.

Csináljuk meg együtt!

  • Ha nem csak azt akarod, hogy kész legyen, hanem Te magad szeretnéd megcsinálni egy szakember felügyelete mellett

  • Ha nem szívesen adsz hozzáférést a felületeidhez, de mégis haladni szeretnél a rendszereiddel

  • Ha Te magad is alapvetően érteni szeretnél hozzá és útközben tanulni és kérdéseket feltenni, hogy mit és miért csinálunk úgy

  • Ha a kezdetben még nincs meg a kellő bizalom és a saját szemeddel szeretnéd látni, hogy mi mennyi munkaidőbe kerül

Akkor ez az együttműködési forma Neked lett kitalálva! 🙂

Ez a fajta együttműködés a meglévő ügyfeleim körében nagyon népszerű. Hétköznaponként, előre egyeztetett időpontokban 1-2, akár 3 órára is a rendelkezésedre tudok állni egyhuzamban. Távoli asztaleléréssel (AnyDesk nevű programmal, hasonló mint a TeamViewer vagy a Skype képernyőmegosztás funkciója), biztonságos felületen keresztül tudok Neked segíteni.
Pontosan azt látom, amit Te és közösen tudjuk felépíteni a rendszeredet a SalesAutopilotban vagy épp közösen tudjuk szerkeszteni a weboldaladat a WordPress adminban.

Oktatás

Oktatás jobbkezem.hu
  • Ha Te magad szeretnéd megcsinálni, de nincs egyszerre több szabad órád, hogy együtt tudjunk haladni

  • Ha egyelőre csak tanulnál, akkora saját SalesAutopilot vagy WordPress admin felületeden személyre szabottan megmutatom, hogy mit hol találsz, hogyan tudod megvalósítani a terveidet

  • Ha fejlődni szeretnél, de kifejezetten csak hétvégente érsz rá ezekkel foglalkozni

Akkor szívesen segítek Neked a személyre szabott videóimmal! 🙂

Kérdezz-felelek alapú oktató videókat szívesen készítek Neked. Például amit szeretnél, annak egy részét Te magad is meg tudod valósítani, de mégsem tudod befejezni vagy igazán profira csinálni a rendszeredet, mert még hiányzik valamilyen tudás. Ekkor fordulj hozzám bátran és küldd el nekem az ötleteidet, kérdésedet, megvalósítandó terveidet. Válaszul kapsz tőlem majd egy képernyő felvételt, amin megmutatom érthetően és lépésről lépésre, hogyan kell ezeket megcsinálni.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

  • Ha el kell helyezni a SalesAutopilot-os űrlapokat, vagy egyéb kódokat a landing page-eken, köszönőoldalakon, vagy a tölcséred egyéb pontjain
  • Ha egy új oldal kell, vagy áthoznád a régit
  • Ha nem akarsz órákig / napokig bővítményekkel, integrációkkal kísérletezgetni
  • Ha Te csak a blogszöveget akarod megírni, a formázással, beállítással, ellenőrzéssel, közzététellel foglalkozzon valaki más
  • Vagy épp ellenkezőleg, szeretnél mindent előkészítve megkapni, és neked csak egy ránézés és egy közzététel marad
  • Ha látod, hogy azt ott feljebb / lejjebb / odébb kéne, de majd valamikor…

Ezekben tudok segíteni (címszavakban): SalesAutopilot összekötés, bővítmények, integrációk, adminisztrációs feladatok, design, blog, tartalmak, webshop, karbantartás / biztonság. Drupalban is elboldogulok, de a WordPressben van a legtöbb tapasztalatom. Más WP sablonokkal is tudok dolgozni, de a leggyorsabban Avadával haladunk (Te is és én is)

Mikor javasoljuk a VirtAssz PRO szolgáltatást?

  • Ha nem vagy annyira otthon a technikai dolgokban, és szükséged van felzárkóztatásra.
  • Ha szeretnéd, hogy megmutassunk olyan szoftvereket / módszereket, amikkel rengeteg időt spórolhatsz
  • Ha vannak előre nem kiszámítható, vegyes feladatok, amik nem illenek a SalesAutopilot és WordPress kategóriába (pl: utánanézni valaminek, segítség ügyintézésben, egyszerűbb programtelepítések, segítség Skype-on, vagy távoli géppel.

Oké, és ez mennyibe kerül?

Általában óradíjban dolgozom, az óradíj több tényezőtől is függ:

  • Milyen munkákat kell elvégezni?
  • Mennyire tudunk gördülékenyen együtt dolgozni

  • A munka átlagos havi mennyiségétől és rendszerességétől
  • A céged méretétől és tevékenységétől
  • Mennyire tudunk előre tervezni, mekkora a sürgős, vagy S.O.S. feladatok aránya.

  • A meglévő rendszereid összetettségétől

Az óradíjaim:
  • SalesAutopilot fiók építés, üzemeltetés, akár együtt is (online): 22000-24500 Ft,
  • WordPress oldal készítés, üzemeltetés, akár együtt is (online): 17500-19500 Ft,
  • Online felzárkóztató szolgáltatás esetén: 9000-10000 Ft,
  • Rendszertervezés, stratégiai tervezés, egyedi fejlesztések
    (ha szükséges külön partner bevonásával, ezt én intézem): 32.500 Ft
között mozognak a fent felsorolt tényezőktől függően. (Nem jön rá ÁFA a díjra, ennyi a ténylegesen fizetendő, alanyi adómentes vagyok). Eddigi tapasztalatok alapján egy “átlagos méretű feladat” kb. 4 órát vesz igénybe, vagy ekkora egységekre osztható. Hogy lásd, mivel is számolhatsz, írok pár példát.

Mi fér bele 3-4 órába?

…azaz kb. hatvanezer-nyolcvanezer forintba

Az alábbi példák az eddigi munkáimból vont átlag munkaidők alapján számoltam, az alábbiakat szem előtt tartva:

  • konkrét, pontos útmutatás alapján, vagy
  • teljesen szabad kezet kapva, de
  • leülök és végigcsinálom elejétől végéig,
  • végig módosítás nélkül, vagy minimális változtatásokkal.

Minden változtatás, ami a munka megkezdése után történik, ezt az időt meghosszabbíthatja, akár többszörözheti is.

Ha viszont világos, pontosan megfogalmazott feladatokat adsz, nem térsz el a saját terveidtől, (vagy inkább rám bízod), és a fiókjaid rendezettek, akkor ez természetesen ennél gyorsabb is lehet.


Tehát ami általában 4 órába belefér:

  • 4 hírlevél teljeskörű intézése (meglévő szövegből, szövegírással nem foglalkozom).

    • szöveg átnézése, ellenőrzése,
    • sablonban elhelyezés, formázás,
    • levél beállításai, utm címkék,
    • időzítés, feltételek, szegmensek beállítása
    • levélműveletek beállítása
    • tesztelés Mail-testerrel
    • végső teszt, levélben lévő linkek ellenőrzése

    VAGY

  • Egy új kommunikációs útvonal bevezetése, (pl. letölthető Videó Esettanulmány)

    • egy hírlevél lista beállítása
    • egy alap feliratkozó űrlap beállítása (név+email)
    • 1db feliratkozáskori levél beállítása

    Ha már van egy meglévő rendszered, és ahhoz hozzá kell ezt kapcsolni, az több időt vehet igénybe.

    VAGY

  • Meglévő grafikus terv, kép- és szöveg alapanyag esetén akár egy komplett SalesAutopilot vagy Avada landing oldal szerkezetkészen. (Szerkezetkész=felépítése és kinézete is kész, minden elem a helyén van. Már pontosan úgy néz ki, mintha éles lenne, már csak a műveleteket és linkeket kell beállítani, vagy éppen űrlapot beágyazni.)

    VAGY

  • Egy átlagos SalesAutopilot fiók összes statisztikáinak gyűjtése, kivonatolása, heti/havi kimutatás készítése, trendek figyelése. Kampányeredmények, látogatók forrásai, melyik hirdetést kell leállítani, megtérülés számítások stb.

Temészetesen mindig adunk Neked egy becslést, mielőtt elkezdenénk a munkát!

Tetszik, akarom! Mi a következő lépés?

Ha most kell

  • Írd meg, hogy mit szeretnél,
  • feltesszük a szükséges kérdéseket, ez alapján írunk Neked egy becslést, (és a munkafázisokat, ha összetettebb a rendszer),
  • ha elfogadod, akkor már kezdjük is,
  • amint végeztünk, elküldjük, és amint Te is rábólintasz, kész is vagyunk.

Kezdhetjük?
Töltsd ki az alábbi űrlapot, és már mehet is!

Ha hosszútávra tervezel

Ha nem csak egy alvállalkozót keresel, hanem egy külső munkatársat, aki:

  • ismeri a cégedet, a rendszeredet és Téged,
  • hosszútávon számíthatsz rá a legkisebbtől a legnagyobb feladatokig,
  • „kéznél van”, mint egy munkatárs, mégis vállalkozói szemmel látja a dolgaidat,

…akkor töltsd ki az alábbi űrlapot, és felvesszük Veled a kapcsolatot.