Te is azért kezdtél vállalkozásba, hogy ne 8 órákat kelljen dolgoznod…ehelyett most nem ritka, hogy a 16 is megvan?
Eleged van már ebből? Akkor jó helyen vagy! 🙂
Úgy tűnik, hogy egyre kevesebbet tudsz azzal foglalkozni, amit szeretsz, és amiért elkezdted az egészet, helyette számlázás, kampányok, szövegírás, honlapszerkesztés, könyvelővel egyeztetés, adminisztráció, és még sorolhatnám…?
Valahogy sose érsz a végére semminek, folyton csak jönnek az újabb és újabb feladatok? A napi szintű rutinmunka miatt néha gondolkodni sincs erőd/időd, hogy hogyan tovább? A szinten tartás is rengeteg munkával jár, hát még ha haladni is akarsz előre…esetleg még élni is kéne valamikor? 😉
Mit szólnál, ha ezeket mind elvégezné helyetted valaki?
Ha lenne egy online „mindenesed”, egy jobbkezed, akinek csak szólsz, és már kész is van.
Többé nem kell ezekkel foglalkoznod:
Helyette képzeld, milyen jó lesz:
Mit is csinál ez az online mindenes?
Mindent, amit te nem akarsz, vagy nem tudsz
Akkor ez most egy virtuális asszisztens szolgáltatás?
Részben igen, de legtöbbször nagyon kis részben…
Egy kisebb cégnél általában nincs annyi „asszisztensi” munka, amiért megérné felvenni valakit, vagy olyan rendszertelenül változik a mennyisége, hogy azért nem találsz rá embert.
Viszont vannak olyan feladatok, amit Te nem tudsz, vagy nem akarsz elvégezni, ezeket rá kell bízni valakire, legyen az ügyintéző, értékesítő, könyvelő, online marketinges, weblapszerkesztő, programozó stb…
Ezeknek a nagy részét el tudom végezni, vagy akár Neked megtanítani (még ha nem is Te csinálod, jobb ha tisztában vagy vele, és minél kevesebb embertől függsz).
Miben tudok a legtöbbet segíteni?
Nézzük a 3 fő területet
SalesAutopilot rendszerépítés és fiók üzemeltelés
Bízd rám a fiókod kezelését, te pedig
végre foglalkozhatsz a lényeggel.
Amit át tudok venni tőled:
WordPress oldal szerkesztés és üzemeltelés
Más WordPress sablonokkal is tudok dolgozni, de a leggyorsabban Avadával haladunk – Te is és én is (második leggyorsabban Divivel)
Online mindenes
Minden további ami nem WordPress és nem SalesAutopilot
És a fentiekhez szorosan kapcsolódó feladatok, amiket esetleg nem soroltam fel a többi szolgáltatásnál (SalesAutopilot szolgáltatás, WordPress oldal szolgáltatás )
Ha kihagytam valamit, és Te pont arra vagy kíváncsi, akkor az Online mindenes szolgáltatás lesz a Neked való, a kérdésedet pedig a jelentkezési űrlapon tedd fel kérlek.
Csináljuk meg együtt
Akkor ez az együttműködési forma Neked lett kitalálva! 🙂
Ez a fajta együttműködés a meglévő ügyfeleim körében nagyon népszerű. Hétköznaponként, előre egyeztetett időpontokban 1-2, akár 3 órára is a rendelkezésedre tudok állni egyhuzamban. Távoli asztaleléréssel (AnyDesk nevű programmal, hasonló mint a TeamViewer vagy a Skype képernyőmegosztás funkciója), biztonságos felületen keresztül tudok Neked segíteni.
Pontosan azt látom, amit Te és közösen tudjuk felépíteni a rendszeredet a SalesAutopilotban vagy épp közösen tudjuk szerkeszteni a weboldaladat a WordPress adminban.
Oktatást kérek!
Akkor szívesen segítek Neked a személyre szabott videóimmal! 🙂
Kérdezz-felelek alapú oktató videókat szívesen készítek Neked. Például amit szeretnél, annak egy részét Te magad is meg tudod valósítani, de mégsem tudod befejezni vagy igazán profira csinálni a rendszeredet, mert még hiányzik valamilyen tudás. Ekkor fordulj hozzám bátran és küldd el nekem az ötleteidet, kérdésedet, megvalósítandó terveidet. Válaszul kapsz tőlem majd egy képernyő felvételt, amin megmutatom érthetően és lépésről lépésre, hogyan kell ezeket megcsinálni.
Rendben, de miért ne egy alkalmazottat vegyek fel?
Az alkalmazottadat egy bizonyos munkakörre veszed fel és a tudása általában nem elég sokrétű ilyen összetett feladatok kezeléséhez. Sokszor előfordul, hogy még a szorosan kapcsolódó területekhez sem ért valaki, csak szigorúan a saját szakmájához.
Az én szakterületem a vállalkozások segítése, amibe nagyon sok minden beletartozik, és a legtöbbször nem is lehet őket szétválasztani. Rengeteg időt és félreértést megspórol, ha egy ember tudja elejétől végigvinni egy adott feladatot, minimális egyeztetésekkel.
Nagyon szerencsésnek kell lenned, hogy olyan munkaerőt találj, aki tud vállalkozói fejjel gondolkodni, a céged érdekeit szem előtt tartani. A legtöbb teljesen őszinte motivációs levél valószínűleg így kezdődne: „Azért szeretnék itt dolgozni, mert már nagyon kell egy (másik) munka, és sok pénz.” 🙂
Én ezt választottam, ezt szeretem és tudom csinálni. Érdekel a céged. Érdekelnek a céljaid és pont ezért vagyok, hogy közelebb vigyelek hozzájuk. Minél többet segítek Neked, annál elégedettebb leszel, és annál tovább fog tartani az együttműködésünk.
Ritka az a munkatárs aki, saját idejében akarja (és tudja) képezni magát. Neked kell(ene) állnod a képzését, ami plusz kiadás, illetve kiesik néha munkából emiatt. Ráadásul semmi garancia arra, hogy a tudását Nálad fogja kamatoztatni.
Magamat képzem, ez az érdekem. Minél több mindenhez értek minél profibban, annál több mindent fogsz rám bízni. 🙂
Hiába szereted, ha ott ül veled az irodában és kéznél van – ne felejtsd, hogy minden alkalommal, amikor szólsz neki, könnyen kizökkentheted a munkából. Belegondoltál már, hogy ezzel mennyivel csökkented a hatékonyságát, és ez ugye a Te zsebedre megy… Előbb-utóbb mindenképp ki kell találnotok egy minimális belső időpontegyeztetést, pl.: „20 perc múlva neked jó?”
Ha belegondolsz, az alkalmazottaiddal is nagyrészt „távkommunikációt” űzöl, és napjainkban már semmi technikai akadálya nincs az ilyen egyeztetéseknek. Munkanapokon, vagy előre megbeszélt időpontokban engem is egyszerűen elérhetsz és nem csak napokkal később adok választ egy leveledre vagy időpontot egy meetingre.
Az alkalmazottad bérét és a járulékait minden hónapban fizetned kell. Mindezek mellé még társul a bérszámfejtés költsége, nem beszélve arról, hogy: helyet, számítógépet, irodai eszközöket, oktatást stb… kell biztosítanod neki.
Nekem annyit fizetsz, amennyi munkát el is végzek. Ráadásul nem kell bérszámfejtéssel, járulékok utalásával, szabadságolással és egyéb kapcsolódó feladatokkal törődnöd. Csak egy számlát kapsz tőlem, amit oda kell adnod a könyvelődnek.
Ki vagyok?
Üdvözöllek!
Sajti Károly vagyok, szeretném a vállalkozókat, cégtulajdonosokat (köztük Téged is) felszabadítani a napi szintű technikai, adminisztrációs és marketing feladatok terhei alól. Célom, hogy minél több terhet vegyek le a válladról a lehető legszerteágazóbb területeken. Szeretném, ha Te is megtapasztalnád, hogy milyen szintű szabadsághoz tudlak hozzásegíteni, és az így nyert idődet arra fordíthasd, amiért elkezdted az egész vállalkozásodat.
Amit rendszeresen használok
SalesAutopilot | WordPress | Avada | WordPress pluginok | Asana | Trello | Toggle | Wunderlist | Drive | cPanel | Mail-tester
Amit ezen felül ismerek
Divi | prezi.com | tárhely.eu | Salesfunnel | e-mail marketing | weblapfejlesztés | Google analytics | piackutatás | kvízek | responsive | számlázz.hu | automata ügyfélszolgálat | kampány | célcsoport | ügyfélvélemény | leadmagnet | leadpages | fordítások | Facebook oldal kezelés | konverzió | automatikus számlázás | HTML és CSS alapok
Mit mond, akivel már dolgoztam együtt?
“Csak szeretném megjegyezni, hogy nagyon profi a kommunikációd! Az első emailtől kezdve mindegyikben amit írsz, és ahogyan megfogalmazod, nagyon tetszik, úgyhogy öröm veled dolgozni! Szerintem ez egy komoly erősséged lehet, ami nem minden hasonló szolgáltatónak van meg (sőt), így erre érdemes lehet építeni! :-)”
“Csukd be a szemed egy pillanatra és képzeld magad elé a tökéletes marketing kivitelezőt. Oké? Megvagy? Elárulom neked, hogy Kareszt látod most magad előtt. Lehet, hogy nem kifejezetten az ő arcát, de az ő hatékonyságát, gördülékeny precizitását, folyamatos, gyors reagálását az újonnan érkező kéréseidre. Ledöbbentően pozitív élmény volt a vele való közös munka és nem lehetnék elégedettebb az eredménnyel! 1001%, hogy ha legközelebb is kivitelezőre lesz szükségem, újra neki fogok írni, és neked is csak ezt tudom tanácsolni!”
“Köszönjük szépen! 🙂
És a munkádat is, hatalmas segítség, hogy mindig számíthatunk a tudásodra és a precizitásodra. 🙏
A legnagyobb segítség sokszor nem is “csak” szimplán a szakmai tudásod, hanem “ahogyan” kommunikálsz róla.
Sokszor éreztem, hogy félek kérni / kérdezni, mert hülyeségnek fogja a szakértő tartani, és volt, hogy a félelmem
nem volt alaptalan. 😀 De Nálad ez sosem fordult elő, így az alapvető bizalmam mostanra már bőven
túllépte a mérhető 100%-ot. Köszönöm szépen!”
“Egy mastermind találkozón voltam szombaton, több más vállalkozóval együtt. Sokat beszélgettem velük, és rájöttem, hogy veled pont egy éve kezdtem el dolgozni. Kezdetben bizonytalan voltam, de minden egyes alkalommal azt éreztem, hogy mennyire jó döntés volt. Nagyon hálás vagyok neked és szerettem is volna megköszönni ezt az egy évet. Még sokminden van előttem, sok-sok feladat. Amiben mind számítok rád, mert annyira nagy terhet veszel le a vállamról, és még olyan dolgokban is számíthatok a szakmai segítségedre, amiker pl. én nem is gondoltam volna.
Röviden: Köszönöm. Köszönöm, Köszönöm, Hálás vagyok ezért az egy évért! Folytassuk! :)”
“Hihetetlen, hogy milyen sok kis apró összefüggésre kell odafigyelni, hogy minden jól működjön, de Te kiváló “gépész” vagy, és tökéletesen átlátod ezt.
Komolyan mondom, lövésem nincs hogyan boldogulnék nélküled a SAPI-ban.”
“Halihó!
Gondolom észrevetted, hogy jó ideje már nem számlázol nekünk. Ne hidd, hogy azért, mert hanyagollak!
Egyszerűen annyira jól működik a közösen összerakott rendszerünk, hogy nem igényel babusgatást! Szóval nagy köszi, hogy ilyen príma a rendszer! ”
“Karesz az univerzális munkatárs. A jolly joker. Gyakorlatilag nincs olyan feladat, vagy probléma, amit ne oldana meg szélsebesen, mégis alaposan. Egészen rövid idő alatt átlátta a cég működését, feladatait, és ezeket kérés nélkül is, önállóan végzi minimális egyeztetéssel. Rendkívül szorgalmas, és lendületes, úgy pörög az agya, mint az ujjai a számítógépen. A napi feladatok mellett az összes restanciámat felszámolta. Ami miatt külön büszke vagyok rá, az az ügyfelekkel való kommunikációja. Abszolút természetes, különösen figyelmes, kedves, mégis tisztelettudó. Jól esik érte bezsebelni a pozitív visszajelzéseket.
Igazán sajnálom, hogy el kell váljunk egymástól, egy értékes, jó embert ismertem meg benne.”
“Szuperügyes vagy! Nagyon bírok veled dolgozni. 😁”
“Ma meg kellett érkeznie az utalásnak, köszi a múlt havi munkát, pontos és gyors voltál, mint mindig.”
“Megnéztem a videót és egyszerűen tökéletes, mindenre gondoltál.
Nagyon szépen köszönöm!
Küldheted a számlát.
Legyen szép a napod!”
“bámulatos milyen szinten átlátod a kapcsolatokat, és az egymásra hatással lévő beavatkozásokat. A pillangóhatás számodra gyerekjáték. Magamtól azért vagyok lenyűgözve, mert megértem a magyarázatodat 😅. Minden esetre képtelen lennék összerakni egy ilyen rendszert, még ha tudnám is, hogy technikailag hogyan kell. Talán pár év múlva…”
“Szia Karesz! Annyira jó vagy komolyan Te mindenre IS gondolsz, és tényleg a jobb keze vagy az embernek! Hálás köszönet, tényleg élmény Veled együtt dolgozni! Köszonöm!!!”
Tőlük/velük tanulok
SalesAutopilot
Online Katapult
Pongor-Juhász Attila
Schlingloff Sándor & Szász Mátyás
Online Marketing Akadémia
Klikkmarketing
Vállalkozz Hatékonyan Klub
Codecademy
Így dolgozom:
Kivel tudok a legjobban együtt dolgozni?
Ha a fentiek közül úgy gondolod, hogy a legtöbb rád is igaz, akkor mi jól tudunk majd együttműködni.
Kivel NEM tudok együtt dolgozni?
Persze előfordulhat néha, hogy a fentiek igazak veled kapcsolatban, az még nem jelent gondot. Viszont ha úgy érzed, hogy a fentiek közül több pont is folyamatosan így működik nálad, akkor mi nem fogunk jól együttműködni.
Oké, és ez mennyibe kerül?
Általában óradíjban dolgozom (előzetes becsléssel), az óradíj több tényezőtől is függ:
Az óradíjaim:
-
SalesAutopilot fiók építés, üzemeltetés, akár együtt is (online): 26000-28500 Ft,
-
WordPress oldal készítés, üzemeltetés, akár együtt is (online): 19500-22500 Ft,
-
Online felzárkóztató szolgáltatás esetén: 9000-10000 Ft,
-
Rendszertervezés, stratégiai tervezés, egyedi fejlesztések (ha szükséges külön partner bevonásával, ezt én intézem): 34.500 Ft
között mozognak a fent felsorolt tényezőktől függően. (Nem jön rá ÁFA a díjra, ennyi a ténylegesen fizetendő, alanyi adómentes vagyok). Eddigi tapasztalatok alapján egy “átlagos méretű feladat” kb. 4 órát vesz igénybe, vagy ekkora egységekre osztható. Hogy lásd, mivel is számolhatsz, írok pár példát.
Mi fér bele 3-4 órába?
…azaz kb. nyolcvan-százezer forintba
Az alábbi példák az eddigi munkáimból vont átlag munkaidők alapján számoltam, az alábbiakat szem előtt tartva:
- konkrét, pontos útmutatás alapján, vagy
- teljesen szabad kezet kapva, de
- leülök és végigcsinálom elejétől végéig,
- végig módosítás nélkül, vagy minimális változtatásokkal.
Minden változtatás, ami a munka megkezdése után történik, ezt az időt meghosszabbíthatja, akár többszörözheti is.
Ha viszont világos, pontosan megfogalmazott feladatokat adsz, nem térsz el a saját terveidtől, (vagy inkább rám bízod), és a fiókjaid rendezettek, akkor ez természetesen ennél gyorsabb is lehet.
Tehát ami általában 4 órába belefér: