Te is azért kezdtél vállalkozásba, hogy ne 8 órákat kelljen dolgoznod…ehelyett most nem ritka, hogy a 16 is megvan?
Eleged van már ebből? Akkor jó helyen vagy! 🙂
Úgy tűnik, hogy egyre kevesebbet tudsz azzal foglalkozni, amit szeretsz, és amiért elkezdted az egészet, helyette számlázás, kampányok, szövegírás, honlapszerkesztés, könyvelővel egyeztetés, adminisztráció, és még sorolhatnám…?
Valahogy sose érsz a végére semminek, folyton csak jönnek az újabb és újabb feladatok? A napi szintű rutinmunka miatt néha gondolkodni sincs erőd/időd, hogy hogyan tovább? A szinten tartás is rengeteg munkával jár, hát még ha haladni is akarsz előre…esetleg élni is kéne valamikor? 😉
Mit szólnál, ha a technikai feladatokat mind elvégezné helyetted valaki?
Ha lenne egy online „mindenesed”, egy jobbkezed, akinek csak szólsz, és már kész is van.
Többé nem kell ezekkel foglalkoznod:
Helyette képzeld, milyen jó lesz:
Mit is csinál ez az online mindenes?
Mindent, amit te nem akarsz, vagy nem tudsz
Akkor ez most egy virtuális asszisztens szolgáltatás?
Részben igen, de legtöbbször nagyon kis részben…
Egy kisebb cégnél általában nincs annyi „asszisztensi” munka, amiért megérné felvenni valakit, vagy olyan rendszertelenül változik a mennyisége, hogy azért nem találsz rá embert.
Viszont vannak olyan feladatok, amit Te nem tudsz, vagy nem akarsz elvégezni, ezeket rá kell bízni valakire, legyen az ügyintéző, értékesítő, könyvelő, online marketinges, weblapszerkesztő, programozó stb…
Ezeknek a nagy részét el tudom végezni, vagy akár Neked megtanítani (még ha nem is Te csinálod, jobb ha tisztában vagy vele, és minél kevesebb embertől függsz).
Hogyan tudok segíteni?
Felépítem az automatizált rendszereidet
WordPress, SalesAutopilot és a szükséges integrációk. Értékesítési tölcsérek, megrendelő űrlapok, sales oldalak, hírlevelek és automata levelek, integrációk, bankkártyás fizetés, tagsági rendszerek, automatizált ügyfélszolgálat és egyéb egyedi igények. Komplett weboldalak és rendszerek felépítése, bővítése, fejlesztése, üzemeltetése.
Megtanítom, hogyan kell, vagy csináljuk együtt!
Szeretnéd átlátni a rendszeredet, és megtanulni a konkrétan rád vonatkozó részeket, hogy önállóan és magabiztosan használd (és fejleszthesd) a rendszeredet? Megcsinálhatjuk együtt képernyőmegosztással, vagy készítek neked személyre szabott videós útmutatókat.
Folyamatosan és gyorsan számíthatsz rám
Ha elkészült a rendszered, nem hagylak magadra. Folyamatosan kapcsolatban maradhatunk, segítek neked a fejlesztésekben, elakadásokban is. Egyéb feladatokban is tudok segíteni, mint egy online mindenes. Kérdéseidet hamar megválaszolom, nem kell heteket várnod. Nem kell hosszasan közvetítened sok kivitelező között, egy kézben lesznek a dolgaid.
Miben tudok a legtöbbet segíteni?
Nézzük az 5 fő területet
SalesAutopilot
Wordpress
Online mindenes
Csináljuk együtt
Oktatás
SalesAutopilot rendszerépítés és fiók üzemeltelés
Bízd rám a fiókod kezelését, te pedig
végre foglalkozhatsz a lényeggel.
Amit át tudok venni tőled:
WordPress oldal szerkesztés és üzemeltelés
Más WordPress sablonokkal is tudok dolgozni, de a leggyorsabban Avadával haladunk – Te is és én is (második leggyorsabban Divivel)
Online mindenes
És a fentiekhez szorosan kapcsolódó feladatok, amiket esetleg nem soroltam fel a többi szolgáltatásnál (SalesAutopilot szolgáltatás, WordPress oldal szolgáltatás )
Ha kihagytam valamit, és Te pont arra vagy kíváncsi, akkor az Online mindenes szolgáltatás lesz a Neked való, a kérdésedet pedig a jelentkezési űrlapon tedd fel kérlek.
Csináljuk meg együtt
Akkor ez az együttműködési forma Neked lett kitalálva! 🙂
Ez a fajta együttműködés a meglévő ügyfeleim körében nagyon népszerű. Hétköznaponként, előre egyeztetett időpontokban 1-2, akár 3 órára is a rendelkezésedre tudok állni egyhuzamban. Távoli asztaleléréssel (AnyDesk nevű programmal, hasonló mint a TeamViewer vagy a Skype képernyőmegosztás funkciója), biztonságos felületen keresztül tudok Neked segíteni.
Pontosan azt látom, amit Te és közösen tudjuk felépíteni a rendszeredet a SalesAutopilotban vagy épp közösen tudjuk szerkeszteni a weboldaladat a WordPress adminban.
Oktatást kérek!
Akkor szívesen segítek Neked a személyre szabott videóimmal! 🙂
Kérdezz-felelek alapú oktató videókat szívesen készítek Neked. Például amit szeretnél, annak egy részét Te magad is meg tudod valósítani, de mégsem tudod befejezni vagy igazán profira csinálni a rendszeredet, mert még hiányzik valamilyen tudás. Ekkor fordulj hozzám bátran és küldd el nekem az ötleteidet, kérdésedet, megvalósítandó terveidet. Válaszul kapsz tőlem majd egy képernyő felvételt, amin megmutatom érthetően és lépésről lépésre, hogyan kell ezeket megcsinálni.
Rendben, de miért ne egy alkalmazottat vegyek fel?
Az alkalmazottadat egy bizonyos munkakörre veszed fel és a tudása általában nem elég sokrétű ilyen összetett feladatok kezeléséhez. Sokszor előfordul, hogy még a szorosan kapcsolódó területekhez sem ért valaki, csak szigorúan a saját szakmájához.
Az én szakterületem a vállalkozások segítése, amibe nagyon sok minden beletartozik, és a legtöbbször nem is lehet őket szétválasztani. Rengeteg időt és félreértést megspórol, ha egy ember tudja elejétől végigvinni egy adott feladatot, minimális egyeztetésekkel.
Nagyon szerencsésnek kell lenned, hogy olyan munkaerőt találj, aki tud vállalkozói fejjel gondolkodni, a céged érdekeit szem előtt tartani. A legtöbb teljesen őszinte motivációs levél valószínűleg így kezdődne: „Azért szeretnék itt dolgozni, mert már nagyon kell egy (másik) munka, és sok pénz.” 🙂
Én ezt választottam, ezt szeretem és tudom csinálni. Érdekel a céged. Érdekelnek a céljaid és pont ezért vagyok, hogy közelebb vigyelek hozzájuk. Minél többet segítek Neked, annál elégedettebb leszel, és annál tovább fog tartani az együttműködésünk.
Ritka az a munkatárs aki, saját idejében akarja (és tudja) képezni magát. Neked kell(ene) állnod a képzését, ami plusz kiadás, illetve kiesik néha munkából emiatt. Ráadásul semmi garancia arra, hogy a tudását Nálad fogja kamatoztatni.
Magamat képzem, ez az érdekem. Minél több mindenhez értek minél profibban, annál több mindent fogsz rám bízni. 🙂
Hiába szereted, ha ott ül veled az irodában és kéznél van – ne felejtsd, hogy minden alkalommal, amikor szólsz neki, könnyen kizökkentheted a munkából. Belegondoltál már, hogy ezzel mennyivel csökkented a hatékonyságát, és ez ugye a Te zsebedre megy… Előbb-utóbb mindenképp ki kell találnotok egy minimális belső időpontegyeztetést, pl.: „20 perc múlva neked jó?”
Ha belegondolsz, az alkalmazottaiddal is nagyrészt „távkommunikációt” űzöl, és 2017-ben már semmi technikai akadálya nincs az ilyen egyeztetéseknek. Munkanapokon, vagy előre megbeszélt időpontokban engem is egyszerűen elérhetsz és nem csak napokkal később adok választ egy leveledre vagy időpontot egy meetingre.
Az alkalmazottad bérét és a járulékait minden hónapban fizetned kell. Mindezek mellé még társul a bérszámfejtés költsége, nem beszélve arról, hogy: helyet, számítógépet, irodai eszközöket, oktatást stb… kell biztosítanod neki.
Nekem annyit fizetsz, amennyi munkát el is végzek. Ráadásul nem kell bérszámfejtéssel, járulékok utalásával, szabadságolással és egyéb kapcsolódó feladatokkal törődnöd. Csak egy számlát kapsz tőlem, amit oda kell adnod a könyvelődnek.
Ki vagyok?
Üdvözöllek!
Sajti Károly vagyok, szeretném a vállalkozókat, cégtulajdonosokat (köztük Téged is) felszabadítani a napi szintű technikai, adminisztrációs és marketing feladatok terhei alól. Célom, hogy minél több terhet vegyek le a válladról a lehető legszerteágazóbb területeken. Szeretném, ha Te is megtapasztalnád, hogy milyen szintű szabadsághoz tudlak hozzásegíteni, és az így nyert idődet arra fordíthasd, amiért elkezdted az egész vállalkozásodat.
Amit rendszeresen használok
SalesAutopilot | WordPress | Avada | WordPress pluginok | Trello | Toggle | Wunderlist | Drive | cPanel | Mail-tester
Amit ezen felül ismerek
Divi | prezi.com | tárhely.eu | Salesfunnel | e-mail marketing | weblapfejlesztés | Google analytics | piackutatás | kvízek | responsive | számlázz.hu | automata ügyfélszolgálat | kampány | célcsoport | ügyfélvélemény | leadmagnet | leadpages | fordítások | Facebook oldal kezelés | konverzió | automatikus számlázás | HTML és CSS alapok
Mit mond, akivel már dolgoztam együtt?
“Karesz az univerzális munkatárs. A jolly joker. Gyakorlatilag nincs olyan feladat, vagy probléma, amit ne oldana meg szélsebesen, mégis alaposan. Egészen rövid idő alatt átlátta a cég működését, feladatait, és ezeket kérés nélkül is, önállóan végzi minimális egyeztetéssel. Rendkívül szorgalmas, és lendületes, úgy pörög az agya, mint az ujjai a számítógépen. A napi feladatok mellett az összes restanciámat felszámolta. Ami miatt külön büszke vagyok rá, az az ügyfelekkel való kommunikációja. Abszolút természetes, különösen figyelmes, kedves, mégis tisztelettudó. Jól esik érte bezsebelni a pozitív visszajelzéseket.
Igazán sajnálom, hogy el kell váljunk egymástól, egy értékes, jó embert ismertem meg benne.”
Tőlük/velük tanulok
SalesAutopilot
Online Katapult
Pongor-Juhász Attila
Schlingloff Sándor & Szász Mátyás
Online Marketing Akadémia
Klikkmarketing
Vállalkozz Hatékonyan Klub
Codecademy
Így dolgozom:
Kivel tudok a legjobban együtt dolgozni?
Ha a fentiek közül úgy gondolod, hogy a legtöbb rád is igaz, akkor mi jól tudunk majd együttműködni.
Kivel NEM tudok együtt dolgozni?
Persze előfordulhat néha, hogy a fentiek igazak veled kapcsolatban, az még nem jelent gondot. Viszont ha úgy érzed, hogy a fentiek közül több pont is folyamatosan így működik nálad, akkor mi nem fogunk jól együttműködni.
Oké, és ez mennyibe kerül?
Általában óradíjban dolgozom, az óradíj több tényezőtől is függ:
Az óradíjaim:
-
SalesAutopilot fiók építés és üzemeltetés esetén 10000-12000 Ft,
-
WordPress oldal készítés és üzemeltetés esetén 9000-10000 Ft,
-
„Online mindenes” szolgáltatás esetén: 7000-8000 Ft,
-
Rendszertervezés, stratégiai tervezés, egyedi fejlesztések (ha szükséges külön partner bevonásával, ezt én intézem): 18.000 Ft
között mozognak a fent felsorolt tényezőktől függően. (Nem jön rá ÁFA a díjra, ennyi a ténylegesen fizetendő, alanyi adómentes vagyok). Eddigi tapasztalatok alapján egy „átlagos méretű feladat” kb. 4 órát vesz igénybe, vagy ekkora egységekre osztható. Hogy lásd, mivel is számolhatsz, írok pár példát.
Mi fér bele 3-4 órába?
…azaz kb. harminc-negyvenezer forintba
Az alábbi példák az eddigi munkáimból vont átlag munkaidők alapján számoltam, az alábbiakat szem előtt tartva:
- konkrét, pontos útmutatás alapján, vagy
- teljesen szabad kezet kapva, de
- leülök és végigcsinálom elejétől végéig,
- végig módosítás nélkül, vagy minimális változtatásokkal.
Minden változtatás, ami a munka megkezdése után történik, ezt az időt meghosszabbíthatja, akár többszörözheti is.
Ha viszont világos, pontosan megfogalmazott feladatokat adsz, nem térsz el a saját terveidtől, (vagy inkább rám bízod), és a fiókjaid rendezettek, akkor ez természetesen ennél gyorsabb is lehet.
Tehát ami általában 4 órába belefér: